logo-klein

Boekenlijst Communicatie - 2016/2017
VWO-route: 1e Studiejaar

De boekenlijst voor dit studiejaar is met de grootst mogelijke zorg samengesteld en voor dit moment compleet. Tijdens het cursusjaar blijft de mogelijkheid bestaan dat er aanvullende literatuur wordt opgegeven.

Algemene opmerkingen m.b.t. deze boekenlijst:

  • De in deze boekenlijst opgegeven prijzen zijn onder voorbehoud. Op je afhaalbericht vind je de meest actuele prijzen.
  • Nog niet alle titels zijn op het moment van aanmaak van deze boekenlijst verschenen.
  • Voor ouderejaars: kijk eerst in je boekenkast na wat je al hebt, zodat je geen dubbele exemplaren bestelt!
  • Verkeerd of dubbel bestelde boeken kunnen, mits onbeschadigd, geretourneerd worden tot 23 september 2016 of bij latere bestelling, binnen 10 dagen na de besteldatum. Hierbij berekenen wij 20% retourneringskosten.

Selecteer hieronder de boeken die je wilt bestellen.

!

Titel: Zo doe je een onderzoek • Auteur: Roel Grit en Mark Julsing • ISBN: 9789001816858

Programma: Inleiding onderzoek • CHE Boeknummer: CM 01 • Opmerking: Geen

Titel: Deskresearch • Auteur: Veen, van Maarten en Kees Westerkamp (2010) • ISBN: 9789043019385

Programma: Inleiding onderzoek • CHE Boeknummer: CM 02 • Opmerking: Geen

Titel: Communicatie handboek • Auteur: W. Michels • ISBN: 9789001863029

Programma: Communicatiestrategie • CHE Boeknummer: CM 04 • Opmerking: Geen

Titel: De media-explosie. Trends en issues in massacommunicatie • Auteur: K. van Wijk • ISBN: 9789039526415

Programma: Communicatieleer • CHE Boeknummer: CM 09 • Opmerking: Geen

Titel: Communicatie NU 2 • Auteur: B. van Ruler • ISBN: 9789491560880

Programma: SLO • CHE Boeknummer: CM 10 • Opmerking: Geen

Titel: Nog slimmer! • Auteur: Mirjam Pol • ISBN: 9789086592296

Programma: SLO • CHE Boeknummer: CM 11 • Opmerking: Geen

Titel: Het Mediaboek, hoe kom je in de media • Auteur: Graaf • ISBN: 9789059318717

Programma: Mediarelaties • CHE Boeknummer: CM 12 • Opmerking: Geen

Titel: Marketingcommunicatiestrategie • Auteur: Floor, van Raaij • ISBN: 9789001834128

Programma: Marketingcommunicatie • CHE Boeknummer: CM 14 • Opmerking: Geen

Titel: Basisboek crossmedia concepting • Auteur: Reynaert • ISBN: 9789059317956

Programma: Concept en creatie • CHE Boeknummer: CM 16 • Opmerking: Geen

Titel: Beeldtaal, perspectieven voor makers en gebr • Auteur: Broek • ISBN: 9789462365155

Programma: Stijl en beeldtaal • CHE Boeknummer: CM 17 • Opmerking: Geen