logo-klein

Boekenlijst Communicatie - 2016/2017
Propedeuse

LET OP: Je kunt alleen van de mogelijkheid tot het bestellen van een complete eerstejaars boekenlijst gebruikmaken als je zeker weet dat je ALLE IN DEZE EERSTEJAARS LIJST VERMELDE BOEKEN wilt aanschaffen.

Kijk dus eerst even goed na of je al één of meer titels van de betreffende boekenlijst in je bezit hebt, of mogelijk van een andere student overneemt. Als dit het geval is, dan kun je deze besteloptie niet gebruiken en dien je de boeken afzonderlijk te bestellen via je studierichting in het linker menu.

In deze eerstejaars boekenpakketten zijn NIET DE BOEKEN OPGENOMEN voor de eventueel van toepassing zijnde keuzevakken en verbredingsminoren. De boeken hiervoor dien je pas later te bestellen als de indeling hiervoor bekend is.

In deze eerstejaars boekenpakketten zijn WEL DE BOEKEN OPGENOMEN die voor het studiejaar door de school zijn aanbevolen en niet verplicht zijn. Als je deze boeken niet wilt bestellen, dien je dus ook gebruik te maken van de optie om je studieboeken afzonderlijk te bestellen.

ALS JE DUS NIET 100% ZEKER BENT DAT JE VIA DEZE OPTIE DE GEWENSTE STUDIEBOEKEN GELEVERD KRIJGT, DAN MOET JE GEBRUIKMAKEN VAN DE BESTELOPTIE VOOR HET AFZONDERLIJK BESTELLEN VAN JE BOEKEN BIJ JE STUDIERICHTING IN HET LINKER MENU...!!!

Algemene opmerkingen m.b.t. deze boekenlijst:

  • De boekenlijst voor dit studiejaar is met de grootst mogelijke zorg samengesteld en voor dit moment compleet. Tijdens het cursusjaar blijft de mogelijkheid bestaan dat er aanvullende literatuur wordt opgegeven.
  • De in deze boekenlijst opgegeven prijzen zijn onder voorbehoud. Op je afhaalbericht vind je de meest actuele prijzen.
  • Nog niet alle titels zijn op het moment van aanmaak van deze boekenlijst verschenen.
  • Voor ouderejaars: kijk eerst in je boekenkast na wat je al hebt, zodat je geen dubbele exemplaren bestelt!
  • Verkeerd of dubbel bestelde boeken kunnen, mits onbeschadigd, geretourneerd worden tot 23 september 2016 of bij latere bestelling, binnen 10 dagen na de besteldatum. Hierbij berekenen wij 20% retourneringskosten.

Hieronder is de complete boekenlijst opgenomen voor het 1e jaar van deze studierichting:

!

Alle studieboeken voor Communicatie - Propedeuse

Op deze bestelling is 5% korting van toepassing
CM 01: Zo doe je een onderzoek  •  Auteur: Roel Grit en Mark Julsing  •  ISBN: 9789001816858
CM 02: Deskresearch  •  Auteur: Veen, van Maarten en Kees Westerkamp (2010)  •  ISBN: 9789043019385
CM 03: Kosten en baten met beleid  •  Auteur: P. Verstegen  •  ISBN: 9789035246744
CM 04: Communicatie handboek  •  Auteur: W. Michels  •  ISBN: 9789001863029
CM 05: Media en religie  •  Auteur: Ratheiser  •  ISBN: 9789059319813
CM 06: Ethiek en economie  •  Auteur: Wernaart  •  ISBN: 9789001865160
CM 07: Inleiding organisatiekunde  •  Auteur: Loek ten Berge en Marco Oteman  •  ISBN: 9789046903681
CM 08: Business Vocabulary in Use, Intermediate book with answers  •  Auteur: B. Mascull  •  ISBN: 9780521748629
CM 09: De media-explosie. Trends en issues in massacommunicatie  •  Auteur: K. van Wijk  •  ISBN: 9789039526415
CM 10: Communicatie NU 2  •  Auteur: B. van Ruler  •  ISBN: 9789491560880
CM 11: Nog slimmer!  •  Auteur: Mirjam Pol  •  ISBN: 9789086592296
CM 12: Het Mediaboek, hoe kom je in de media  •  Auteur: Graaf  •  ISBN: 9789059318717
CM 13: Basisboek interne communicatie  •  Auteur: Reijnders  •  ISBN: 9789023252313
CM 14: Marketingcommunicatiestrategie  •  Auteur: Floor, van Raaij  •  ISBN: 9789001834128
CM 15: De bestuurlijke kaart van Nederland  •  Auteur: Breman  •  ISBN: 9789046905241
CM 16: Basisboek crossmedia concepting  •  Auteur: Reynaert  •  ISBN: 9789059317956
CM 17: Beeldtaal, perspectieven voor makers en gebr  •  Auteur: Broek  •  ISBN: 9789462365155
CM 18: Sociologie en de moderne samenleving  •  Auteur: Hof  •  ISBN: 9789053522899
CM 19: Tekststructuur  •  Auteur: Teunissen  •  ISBN: 9789046903933
CM 20: Elementaire sociale vaardigheden  •  Auteur: M. Adriaansen en Josien Caris  •  ISBN: 9789031389940
CM 21: Schrijfhulp  •  Auteur: Hesemans  •  ISBN: 9789089536624
CM 50: Marketingfacts jaarboek 2016/2017  •  Auteur: Diverse auteurs  •  ISBN: 9789078972211