logo-klein

Boekenlijst Communicatie - 2016/2017
4e Studiejaar

De boekenlijst voor dit studiejaar is met de grootst mogelijke zorg samengesteld en voor dit moment compleet. Tijdens het cursusjaar blijft de mogelijkheid bestaan dat er aanvullende literatuur wordt opgegeven.

Algemene opmerkingen m.b.t. deze boekenlijst:

  • De in deze boekenlijst opgegeven prijzen zijn onder voorbehoud. Op je afhaalbericht vind je de meest actuele prijzen.
  • Nog niet alle titels zijn op het moment van aanmaak van deze boekenlijst verschenen.
  • Voor ouderejaars: kijk eerst in je boekenkast na wat je al hebt, zodat je geen dubbele exemplaren bestelt!
  • Verkeerd of dubbel bestelde boeken kunnen, mits onbeschadigd, geretourneerd worden tot 23 september 2016 of bij latere bestelling, binnen 10 dagen na de besteldatum. Hierbij berekenen wij 20% retourneringskosten.

Specifieke opmerkingen m.b.t. deze boekenlijst:

  • Literatuur voor verdiepingsminoren wordt later opgegeven

Selecteer hieronder de boeken die je wilt bestellen:

!

Titel: Marketingcommunicatiestrategie • Auteur: Floor, van Raaij • ISBN: 9789001834128

Programma: Marketingcommunicatie • CHE Boeknummer: CM 14 • Opmerking: Geen
LET OP: Studieboek ook voor 1e en 2e jaar

Titel: Designmanagement. Design efffectief benutten om ondernemingssucces te creëren • Auteur: Gert L. Kootstra • ISBN: 9789043011723

Programma: Designmanagement • CHE Boeknummer: CM 49 • Opmerking: Geen