logo-klein

Boekenlijst Communicatie - 2016/2017
2e Studiejaar

De boekenlijst voor dit studiejaar is met de grootst mogelijke zorg samengesteld en voor dit moment compleet. Tijdens het cursusjaar blijft de mogelijkheid bestaan dat er aanvullende literatuur wordt opgegeven.

Algemene opmerkingen m.b.t. deze boekenlijst:

  • De in deze boekenlijst opgegeven prijzen zijn onder voorbehoud. Op je afhaalbericht vind je de meest actuele prijzen.
  • Nog niet alle titels zijn op het moment van aanmaak van deze boekenlijst verschenen.
  • Voor ouderejaars: kijk eerst in je boekenkast na wat je al hebt, zodat je geen dubbele exemplaren bestelt!
  • Verkeerd of dubbel bestelde boeken kunnen, mits onbeschadigd, geretourneerd worden tot 23 september 2016 of bij latere bestelling, binnen 10 dagen na de besteldatum. Hierbij berekenen wij 20% retourneringskosten.

Specifieke opmerkingen m.b.t. deze boekenlijst: 

  • Een titel voor het Programma Public Affairs volgt tijdens collegejaar
  • Ouderejaars hebben het volgende niet meer verkrijgbare studieboek voor dit studiejaar mogelijk reeds in hun bezit: ISBN 9789039525265, Van Wijk, De Media-explosie (Oude druk)
  • Literatuur voor verdiepingsminoren wordt later opgegeven
Selecteer hieronder de boeken die je wilt bestellen.
!

Titel: Communicatie NU 2 • Auteur: B. van Ruler • ISBN: 9789491560880

Programma: SLO • CHE Boeknummer: CM 10 • Opmerking: Geen
LET OP: Studieboek ook voor 1e jaar

Titel: Marketingcommunicatiestrategie • Auteur: Floor, van Raaij • ISBN: 9789001834128

Programma: Marketingcommunicatie • CHE Boeknummer: CM 14 • Opmerking: Geen
LET OP: Studieboek ook voor 1e en 4e jaar

Titel: Tekststructuur • Auteur: Teunissen • ISBN: 9789046903933

Programma: Taalbeheersing • CHE Boeknummer: CM 19 • Opmerking: Geen
LET OP: Studieboek ook voor 1e jaar

Titel: Elementaire sociale vaardigheden • Auteur: M. Adriaansen en Josien Caris • ISBN: 9789031389940

Programma: Bokslijn 7 • CHE Boeknummer: CM 20 • Opmerking: Geen
LET OP: Studieboek ook voor 1e jaar

Titel: Schrijfhulp • Auteur: Hesemans • ISBN: 9789089536624

Programma: Taalbeheersing • CHE Boeknummer: CM 22 • Opmerking: Geen

Titel: Ondernemerschap in hoofdlijnen • Auteur: P. van der meer • ISBN: 9789001834234

Programma: Bokslijn 8 • CHE Boeknummer: CM 23 • Opmerking: Geen

Titel: Inleiding tot de marketing • Auteur: B. Verhage • ISBN: 9789001797096

Programma: Bokslijn 8 • CHE Boeknummer: CM 24 • Opmerking: Geen

Titel: Business Vocabulary in Use, Advanced book with answers • Auteur: B. Mascull • ISBN: 9780521128292

Programma: Engels-groep Upper-imtermediate (2&3) • CHE Boeknummer: CM 25 • Opmerking: Geen

Titel: English Vocabulary in Use Advanced • Auteur: Michael McCarthy & Felicity O'Dell • ISBN: 9780521677462

Programma: Engels-groep Advanced (1) • CHE Boeknummer: CM 26 • Opmerking: Geen

Titel: Check je presentatie • Auteur: E. Tiggeler • ISBN: 9789012585422

Programma: Presentatietechnieken • CHE Boeknummer: CM 29 • Opmerking: Geen

Titel: Het strategisch communicatieframe • Auteur: Ruler • ISBN: 9789491560637

Programma: Externe communicatie • CHE Boeknummer: CM 30 • Opmerking: Geen

Titel: Reputatie onder druk • Auteur: F. Peters • ISBN: 9789462201286

Programma: Externe communicatie • CHE Boeknummer: CM 31 • Opmerking: Geen

Titel: Feilloos adviseren • Auteur: Block • ISBN: 9789052617947

Programma: Adviesvaardigheden • CHE Boeknummer: CM 32 • Opmerking: Geen

Titel: Interne communicatie bij verandering: Van middelen- naar interventiedenken • Auteur: H. Koeleman • ISBN: 9789491560408

Programma: Interne Communicatie • CHE Boeknummer: CM 34 • Opmerking: Geen

Titel: Handboek Public Affairs • Auteur: Drimmelen • ISBN: 9789035138117

Programma: Public Affairs • CHE Boeknummer: CM 37 • Opmerking: Geen

Titel: Marketingfacts jaarboek 2016/2017 • Auteur: Diverse auteurs • ISBN: 9789078972211

Programma: Online marketingcommunicatie • CHE Boeknummer: CM 50 • Opmerking: Geen
LET OP: Studieboek ook voor 1e jaar